mandag den 11. august 2014

Suk



Det er ikke meget, der sker i haven for tiden. Vi har travlt med at pakke huset ned til når vi flytter til Danmark, travlt med at sælge de ting, vi ikke skal have med, donere en masse tøj til en hjælpeorganisation her i Almere og ellers travlt med livet, som det går :) Haven står lidt og passer sig selv, det er den god til, og jeg nøjes med at deadheade roser, klippe lidt ned og overveje, hvilke planter, der skal med hjem til Danmark.

En af dem, er denne smukke Hibiscus, Alex. Den har samme navn, som min forlovede, og det var derfor jeg købte den. Den er endnu lille, men har imponerende store blomster for dens størrelse. Jeg håber, den kan vokse sig rigtig stor og stærk i udstuen i Danmark :)



Desuden er denne sjove sag sprunget ud. Jeg har glemt navnet, men det er noget i stil med "tudselilje" eller sådan. Måske I kender navnet?


Lidt tid til hygge har der også været. Således bagte jeg i går de lækreste kanelsnegle. Jeg spiste 3 (OK, måske 4) i løbet af i går. Det virkede rimeligt ;)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar