tirsdag den 9. februar 2016

De små glæder

En af de ting, jeg holder allermest af ved at have min egen store have er, at jeg kan gå ud og plukke en masse blomster til buketter. Ligeledes har jeg også altid beskærersaksen med når jeg er ude at gå tur i skoven, for der er så mange skønne skærmblomster, smukke blade og grøftevejsblomster, der allesammen kan blive til små glæder. 
Enten hos mig selv, veninder, naboen eller familien. 

Så føler jeg mig rig :)

Her er et udpluk af de buketter, jeg har lavet henover foråret og sommeren 2015. 

Håber I vil nyde dem ligeså meget som jeg og mine modtagere gjorde :)




























Alle blomsterne er fra haven, skoven, grøftekanterne og enkelte fra min mormor og morfars når de har bedst mig lave en buket til dem, når jeg har besøgt dem :)

Kan dog se, at jeg skal på udkig efter nye vaser når jeg rammer markederne i år. Der er ikke det store udvalg :)

6 kommentarer:

  1. Tak fordi du deler dine buketter med os, der er flotte alle sammen.

    SvarSlet
  2. Hej Sandie.Tak for alle de smukke buketter du har lavet og foræret bort.
    Skønt selv at kunne levere blomsterne.
    God aften Knus Jette

    SvarSlet
    Svar
    1. Godmorgen Jette

      Selv tak da :) Det er simpelthen en GLÆDE at kunne give buketter ud :) Min genbo har fået mange i sommers, da vores hund er god til at stikke af og altid ender ovre hos dem og deres hund :P

      Slet