onsdag den 23. april 2014

Dengang rejsen startede. Del 2


Da jeg tog fat på projektet om at ændre haven, sagde kalenderen februar 2013. I de efterfølgende uger og måneder arbejdede jeg på at få lidt niveauer i haven og arbejde med de materialer jeg havde allerede. Penge har vi ikke mange af, så jeg er fan af at genbruge de ting, jeg kan finde rundt omkring. 


Først skulle de gamle fliser dog fjernes og jorden jævnes. Jorden her er meget leret, så sandjorden fra terassen var god at få blandet i.  

Derefter blev der lavet en lille høj omkring træerne i enden af haven, for at understrege, at hér rækker vi mod himlen :)



Lidt blomster skal der også til :)
Som I kan se, genbrugte jeg stenene fra terassen til at lave et lille bord, da vi ingen havemøbler havde (har ;) ). Derudover flyttede jeg stenene til venstre ved skuret, for at kunne have et bed dér, da der er mere sol end hvor grillen nu står. 

Et lille overblik :)

Senere kom der krydderurter og denne fine vase til :)


Hvordan ser det så ud i dag? 
Følg med i næste del :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar