onsdag den 23. april 2014

Dengang rejsen startede




Da vi overtog vores lille hus, fulgte der en ganske lille have med. Ikke noget særligt, blot to gamle terasser, nogle træer og et mindre område dækket af flis. Når jeg siger, at haven er lille, så mener jeg ikke "lille have som dem i Danmark"-lille, men miniature, som i 50m2.  Dog var jeg overbevist om, at der var potentiale. Der var jo ingenting i haven, så det var et godt udgangspunkt til at starte fra bunden. Min kæreste er ikke haveinteresseret, så det var mit helt eget project, jeg kunne hygge om når vores datter sov sine lure, eller sad og legede i kravlegården i skyggen.

Jeg vil gerne tage jer med på en lille rejse over 3 indlæg. Det første, dette, hvor jeg viser, hvordan haven så ud. Det andet, hvor vi ser udviklingen igennem sommeren 2013 og et tredje, hvordan haven ser ud netop i dag d. 23 april 2014. :)

Kom med på min rejse



Således udsigten fra vores stuevindue. Ikke noget spændende syn, vel?



Udsigten fra enden af haven. Selv med hjælp fra kæresten, ser det ikke imponerende ud.

Jeg havde en masse idéer og har det stadig, når det gælder haven og dens indretning. Følg med i næste afsnit for at se, hvordan mine tanker blev til virkelighed. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar