torsdag den 24. april 2014

Gratis hjælp til oprydning



I dag ville jeg gerne have ryddet noget af det ukrudt væk, der havde sneget sig ind mellem fliserne ude i forhaven.

Ja, egentlig er der ikke meget forhave over det, for det er kun lige en lille gang med to ufærdige bede og nogle lavendler. Jeg håber, at kunne komme i havecentret denne weekend og finde stauder osv. til forhaven, så det ikke ser så ufærdigt ud. :)

Imens jeg ryddede ukrudt, fik jeg selskab af vores to katte, Rose og Spike. De hjalp egentlig ikke så meget, men det er rart, at der lige bliver holdt opsyn med mig. 

Spike vogter over ukrudtsbunken

Det her er en tulipan, jeg ikke kender navnet på, men den har de sødeste lyserøde blomster, der ikke bliver ret høje. Bladene her er i forfald og de er sørme også ved at blive lyserøde. Kender du til den her? I så fald, smid gerne en kommentar, da jeg super gerne vil kende navnet. :)

Efterfølgende sad vi i baghaven lidt og nød eftermiddagens varme inden den lille skulle hentes fra dagpleje.

Det blev hun så og hun skulle STRAKS ud i haven og over til hegnet til naboen for at se, om deres lille hvalp nu skulle tænkes at være udenfor, så hun kunne sige hej :)



2 kommentarer:

  1. Jeg kender desværre ikke navnet på planten - men glæder mig til at se mere af den.
    Super skønne billeder :)
    Og ja - lad os endelig følges ad - det er nu så hyggeligt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Wuhuu, du er den første, der kommenterer på min blog! Tillykke :) Eller hvad man nu skal sige :) Jeg håber at finde ud af navnet en dag, for de er så fine. De er desværre afblomstrede nu, da den er meget tidlig, men måske jeg næste år finder ud af, hvad det er for en fætter :)

      Slet