tirsdag den 31. marts 2015

Drømmegaven



Jeg vil bare lige hurtigt nævne, at Drømmegaven har ophørsudsalg et lille stykke tid endnu. Det er så smuk en netbutik og jeg er ked af, at den lukker. 

Det har altid været en drøm for mig at kunne shoppe amok derinde, men nu lukker den og jeg er stadig fattig. Øv! 

Men det skal jo ikke afholde jer fra at kigge derind og lade jer friste, selvom det betyder potentielt mindre ting til mig, hvis jeg vinder i Lotto på onsdag og kan købe løs ;)

Der er 30% rabat på det hele, også de nye varer. 

Skynd jer!

2 kommentarer:

  1. Åh, hvor er du sød, Sandie! Tak fordi du nævner Drømmegaven! For første gang i mange dage har jeg taget mig tid til en lille tur i blogland, og så er noget af det første jeg ser dette indlæg. Tak igen! Og god påske :-)
    Kh Nana

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da så lidt :) Det tager jo ikke lang tid at lave sådan et indlæg og så er det potentielt hjælpsomt, så det er da det mindste jeg kunne gøre :) Ville bare ønske, at jeg selv kunne "hjælpe" i den forstand at købe lidt, men pengene er ikke til det. Måske lige bortset lidt fra Munkholm i næste uge, men der har du jo allerede lukket, hvis jeg er uheldig :D :P

      God påske :)

      Slet